ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Викладений нижче текст адресований фізичним особам і є офіційною публічною пропозицією укласти Договір про надання консультаційних послуг у сфері інформатизації шляхом допуску до участі в заходах бізнес школи "Alter Ego" на визначених цим Договором умовах.
Цей Договір укладений між фізичною особою-підприємницею Лоянич Оксаною Юрієвною, яка є платником єдиного податку ЄДРПОУ 2674516784, і фізичною особою, яка акцептувала пропозицію, способом зазначеним у цьому Договорі та приєдналася до Договору в цілому, прийнявши його істотні умови.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником (далі – «Сторони»), який акцептує цю оферту шляхом оплати послуг.
1.2. Оферта є дійсною з моменту її публікації на офіційному веб-сайті Виконавця за адресою: https://www.aestudent.com.ua/ (далі – «Веб-сайт»).
1.3. У разі згоди з умовами цього Договору, Замовник здійснює оплату послуг, що вважається повним та беззаперечним прийняттям (акцептом) цієї оферти.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
2.1. «Послуги» – інформаційно-консультаційні послуги, які надаються Виконавцем в рамках цього Договору.
2.2. «Акцепт» – повне та беззастережне прийняття умов цієї оферти шляхом здійснення оплати.
2.3. «Замовник» – особа, яка прийняла умови цієї оферти шляхом оплати послуг Виконавця.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Виконавець зобов'язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги у вигляді індивідуальних або групових сесій, консультацій, тренінгів, вебінарів чи інших подібних заходів, а Замовник зобов’язується оплатити такі послуги на умовах цього Договору.
3.2. Вид, обсяг, вартість та формат надання послуг зазначаються на Веб-сайті Виконавця або узгоджуються Сторонами у відповідній переписці.
4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.1. Послуги надаються в онлайн-форматі через платформи для відеозв’язку (Zoom, Google Meet, Microsoft Teams та інші) або в офлайн-форматі (при особистій присутності в груповому варіанті).
4.2. Тривалість та розклад надання послуг визначаються Виконавцем та доводяться до відома Замовника заздалегідь.
5. ПРАВА ТА ОБОВʼЯЗКИ СТОРІН
5.1. Виконавець зобов’язується:
-Надати послуги якісно, згідно з умовами цього Договору та домовленостями із Замовником.
-Своєчасно повідомляти про зміни в розкладі або форматі надання послуг.
5.2. Замовник зобов’язується:
-Своєчасно оплатити послуги Виконавця.
-Надати необхідну інформацію для якісного надання послуг.
5.3. Виконавець має право:
-В односторонньому порядку змінювати умови цієї оферти з обов’язковим попереднім повідомленням Замовника через Веб-сайт або інші доступні засоби комунікації.
-Відмовити у наданні послуг у разі порушення Замовником умов цього Договору або етичних норм під час спілкування.
5.4. Замовник має право:
-Отримати своєчасні та якісні послуги відповідно до умов цього Договору.
-Скасувати участь у заході за умови дотримання умов ануляції, визначених у розділі 6 цього Договору.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Вартість послуг встановлюється Виконавцем та публікується на Веб-сайті або узгоджується Сторонами.
6.2. Оплата послуг здійснюється шляхом банківського переказу на рахунок Виконавця або іншими засобами, зазначеними на Веб-сайті.
6.3. Кожен учасник бізнес-школи Alter Ego має право на участь у трьох пробних уроках, під час яких він може ознайомитися зі спікерами та форматом навчання. Перед початком пробних уроків Замовник зобов'язаний внести повну вартість навчання, визначену на Веб-сайті Виконавця.
У випадку, якщо Замовник вирішує припинити участь у курсі після проходження трьох пробних уроків, оплата за навчання не повертається. Якщо Замовник вирішує відмовитися від участі під час або до завершення пробних уроків, Виконавець зобов'язується повернути 100% внесеної суми.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг з вини Замовника, включаючи відсутність технічної можливості для участі в онлайн-заходах.
7.2. У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Усі спори та розбіжності, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, вирішуються шляхом переговорів.
8.2. У разі неможливості досягти згоди шляхом переговорів, спір передається на розгляд суду за місцем реєстрації Виконавця.
9. ФОРС МАЖОР
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у разі виникнення форс-мажорних обставин, підтверджених Торгово-промисловою палатою України.
10. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту акцепту Замовником та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
10.2. Договір може бути достроково розірваний за згодою Сторін або в інших випадках, передбачених цим Договором.
11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Виконавець має право вносити зміни до умов цієї оферти з обов’язковим повідомленням Замовника через Веб-сайт.
11.2. Акцептуючи цю оферту, Замовник підтверджує, що ознайомлений з умовами цього Договору, погоджується з ними та розуміє їх значення.
11.3. Замовник підтверджує, що під час укладення цього Договору не перебуває під впливом помилки, обману або примусу.
12. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ПП Лоянич Оксана Юрієвна Місцезнаходження: м Вінниця, вул. Синьоводська, буд. 37
ЄДРПОУ 2674516784
р / р UA793052990000026005046102227 МФО: 305299
в ПАТ КБ "ПриватБанк"
Редакція Договору від 22.01.2024 року